Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11732
Название: Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку
Другие названия: The scientific and theoretical basis of the problem of preparation of future primary school teachers for ecological education of senior pupils
Авторы: Танська, Валентина Володимирівна
Ключевые слова: екологічна освіта, екологічна культура, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Танська, В. В. Науково-теоретичне підґрунтя проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку [Текст] / В. В. Танська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 35. – С. 179–181. – Бібліогр.: с. 181 (3 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано різні підходи до вивчення проблеми підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Розглянуто особливості формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку. Описано модель підготовки майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку, яка вміщує наступні блоки: теоретичний (психолого-педагогічна підготовка, спеціально-екологічна підготовка), практичний (практичні заняття) та науково-методичний (робота гуртків, клубів, зустрічі з учителями-новаторами, проведення соціально-психологічних тренінгів, екологічна пошукова робота та інше). Ключові слова: екологічна освіта, екологічна культура, підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування екологічної культури учнів молодшого шкільного віку.
Different approaches of studying of the problem of preparation of a future primary school teacher have been analysed in this article. Peculiarities of the formation of ecological education of senior pupils have been examined. The model of the preparation of a future primary school teacher for ecological education of senior pupils has been described. It is composed of the following parts: theoretical (psychological and pedagogical preparation, special ecological preparation), practical (practical courses), scientific and methodical (extra curricular activities, meeting with teachers-innovators, social and psychological trainings, ecological (research work and etc). Analysis of structural functional relationships vocational−pedagogogical training of future teachers of primary school to the formation of ecological culture of junior pupils allows to set the subordination of forms, methods and objectives of the overall aim of the educational process in an educational establishment. We believe that the problem of training of future teachers of primaty school to the formation of ecological culture of junior pupils should be viewed as a social and educational. Key words: ecological education, ecological culture, preparation of a future primary school teacher for ecological education of senior pupils.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11732
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 35 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.