Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрющенко, Тетяна Костянтинівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T09:09:11Z-
dc.date.available2017-02-15T09:09:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАндрющенко, Т. К. Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 12-14. – Бібліогр.: с. 14 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929-
dc.description.abstractУ статті розкрито аксіологічний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Уточнено сутність понять „аксіологія”, „цінність”, „особистісна цінність”, „ціннісні орієнтації”. Заявлено про необхідність створення умов для усвідомлення дітьми життєвих навичок, що сприяють здоров’ю людини, як особистісних цінностей. Ключові слова: аксіологія, цінність, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальна компетентність, життєві навички.uk
dc.description.abstractThe article describes axiological approach to the formation of healthkeeping competence of preschool children. Defines more precisely such notions as “axiology”, “value”, “personal value”, “valuable orientations”. The article declares the need of creating conditions for children’s realizing of life skills that promote human’s health as personal values. Key words: axiology, value, preschool children, healthkeeping competence, life skills.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectаксіологіяuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectжиттєві навичкиuk
dc.titleАксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeAxiology in the context of formation of health-keeping competency in preschool childrenuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 24



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.