Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929
Назва: Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку
Інші назви: Axiology in the context of formation of health-keeping competency in preschool children
Автори: Андрющенко, Тетяна Костянтинівна
Ключові слова: аксіологія, цінність, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальна компетентність, життєві навички
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Андрющенко, Т. К. Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 12-14. – Бібліогр.: с. 14 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито аксіологічний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Уточнено сутність понять „аксіологія”, „цінність”, „особистісна цінність”, „ціннісні орієнтації”. Заявлено про необхідність створення умов для усвідомлення дітьми життєвих навичок, що сприяють здоров’ю людини, як особистісних цінностей. Ключові слова: аксіологія, цінність, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальна компетентність, життєві навички.
The article describes axiological approach to the formation of healthkeeping competence of preschool children. Defines more precisely such notions as “axiology”, “value”, “personal value”, “valuable orientations”. The article declares the need of creating conditions for children’s realizing of life skills that promote human’s health as personal values. Key words: axiology, value, preschool children, healthkeeping competence, life skills.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.