Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929
Title: Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку
Other Titles: Axiology in the context of formation of health-keeping competency in preschool children
Authors: Андрющенко, Тетяна Костянтинівна
Keywords: аксіологія, цінність, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальна компетентність, життєві навички
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Андрющенко, Т. К. Аксіологія в контексті формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку [Текст] / Т. К. Андрющенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 12-14. – Бібліогр.: с. 14 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито аксіологічний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. Уточнено сутність понять „аксіологія”, „цінність”, „особистісна цінність”, „ціннісні орієнтації”. Заявлено про необхідність створення умов для усвідомлення дітьми життєвих навичок, що сприяють здоров’ю людини, як особистісних цінностей. Ключові слова: аксіологія, цінність, діти дошкільного віку, здоров’язбережувальна компетентність, життєві навички.
The article describes axiological approach to the formation of healthkeeping competence of preschool children. Defines more precisely such notions as “axiology”, “value”, “personal value”, “valuable orientations”. The article declares the need of creating conditions for children’s realizing of life skills that promote human’s health as personal values. Key words: axiology, value, preschool children, healthkeeping competence, life skills.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11929
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.