Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11932
Title: Комунікативна компетентність соціального педагога
Other Titles: Communicative competence of a social pedagogue
Authors: Бєлецька, Ірина Василівна
Keywords: комунікативна компетентність, спілкування, соціальний педагог
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Бєлєцький, І. В. Комунікативна компетентність соціального педагога [Текст] / І. В. Бєлєцький // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 22-25. – Бібліогр.: с. 24-25 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається ступінь професіоналізму сучасного соціального педагога, який залежить від рівня розвитку його комунікативної компетентності, а це передбачає в своїй основі високий рівень розвитку комунікативних здібностей особистості. Комунікативні здібності соціального педагога розглядаються як багатогранне особистісно-професійне утворення, яке забезпечує здатність оптимальної організації професійного спілкування з іншими учасниками комунікативного процесу, адекватність сприймання себе у спілкуванні під час взаємодії та індивідуально-психологічних особливостей співрозмовників, швидкість та легкість засвоєння нових, більш ефективних форм комунікативної поведінки. Ключові слова: комунікативна компетентність, спілкування, соціальний педагог.
The article reveals the degree of professionalism of the contemporary social pedagogue, which depends on the level of development of the communicative competence, and this implies in its basis a high level of development of communicative abilities of the individual. Communication ability of a social teacher are considered as a multi-faceted personality-vocational education, which provides the ability to optimal organization of professional communication with other participants of the communication process, adequacy of the perception of themselves in communication at the time of interaction and individual psychological characteristics of the interviewees, the speed and ease of assimilation of new, more effective forms of communicative behavior. Key words: communicative competence, communication, social pedagogue.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11932
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.