Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11940
Title: Підготовка вчителів у Мукачівському педагогічному коледжі: досвід минулого та подальші перспективи
Other Titles: Training teachers in mukachevo pedagogic college: past experience and further prospects
Authors: Демчак, Мар’яна Михайлівна
Keywords: педагогічний коледж, поліетнічна культура, поліетнічний регіон
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Демчак, М. М. Підготовка вчителів у Мукачівському педагогічному коледжі: досвід минулого та подальші перспективи [Текст] / М. М. Демчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 45-48. – Бібліогр.: с. 48 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкривається діяльність Мукачівського педагогічного коледжу як закладу, що здійснює підготовку вчителів в умовах поліетнічного регіону. Проаналізовано історичний шлях становлення закладу як центру формування поліетнічної культури педагога. Окреслено завдання формування поліетнічної культури в змісті підготовки вчителів у педагогічному коледжі. Ключові слова: педагогічний коледж, поліетнічна культура, поліетнічний регіон.
The article reveals the activities of Mukachevo Teacher's College as an institution that trains teachers in a multi-ethnic region. Analysis of the historical path of becoming an institution as the center of the formation of multi-ethnic culture of the teacher has been conducted. The task of forming a multi-ethnic culture in the content of teacher education at Teachers College have been otlined. Keywords: Teachers College, multiethnic culture, multiethnic region.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11940
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.