Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖеланова, Вікторія В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T09:53:25Z-
dc.date.available2017-02-15T09:53:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЖеланова, В. В. Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 48-52. – Бібліогр.: с. 51-52 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11941-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різні види лекцій контекстного типу, а саме: лекція проблемного характеру, «лекція удвох», лекція прес-конференція, лекція-візуалізація (презентація), лекція із заздалегідь запланованими помилками, рефлексивно орієнтована лекція. На основі аналізу їх мети, змісту, певних вимог, автор виокремлює специфічні особливості й обґрунтовує доцільність упровадження зазначеної форми організації контекстного навчання в систему фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. У представленій статті наведено приклади використання певних видів лекцій контекстного типу в межах навчальної діяльності академічного типу, квазіпрофесійної діяльності, навчально-професійної діяльності. Ключові слова: контекстне навчання, форми організації контекстного навчання, лекції контекстного типу, лекція проблемного характеру, «лекція удвох», лекція прес-конференція, лекція-візуалізація (презентація), лекція із заздалегідь запланованими помилками, рефлексивно орієнтована лекція, навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність.uk
dc.description.abstractThe different types of lectures of context type are considered in the article, namely: lecture of problem character, «lecture two together», lecture press-conference, lecture-visualization (presentation), lecture with the preliminary planned errors, reflection oriented lecture. On the basis of analysis of their purpose, maintenance, certain requirements, an author selects specific features and grounds expedience of introduction of this form of organization of the context teaching in the system of professional preparation of future teacher of initial classes in INSTITUTE of higher. In the presented article the examples of the use of certain types of lectures of context type are resulted in educational activity of academic type, kvaziprofession activity, educational-professional activity. Key words: context teaching, forms of organization of the context teaching, lectures of context type, lecture of problem character, «lecture two together», lecture press-conference, lecture-visualization (presentation), lecture with the preliminary planned errors, reflection oriented lecture, educational activity of academic type, kvaziprofession activity, educational-professional activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectконтекстне навчанняuk
dc.subjectформи організації контекстного навчанняuk
dc.subjectлекції контекстного типуuk
dc.subjectлекція проблемного характеруuk
dc.subject«лекція удвох»uk
dc.subjectлекція прес-конференціяuk
dc.subjectлекція-візуалізація (презентація)uk
dc.subjectлекція із заздалегідь запланованими помилкамиuk
dc.subjectрефлексивно орієнтована лекціяuk
dc.subjectнавчальна діяльність академічного типуuk
dc.subjectквазіпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectнавчально-професійна діяльністьuk
dc.titleЛекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗuk
dc.title.alternativeA lecture of context type as a form of education organization in the system professional training of future elementary school teacher in a higher schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.