Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11941
Название: Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ
Другие названия: A lecture of context type as a form of education organization in the system professional training of future elementary school teacher in a higher school
Авторы: Желанова, Вікторія В’ячеславівна
Ключевые слова: контекстне навчання, форми організації контекстного навчання, лекції контекстного типу, лекція проблемного характеру, «лекція удвох», лекція прес-конференція, лекція-візуалізація (презентація), лекція із заздалегідь запланованими помилками, рефлексивно орієнтована лекція, навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Желанова, В. В. Лекція контекстного типу як форма організації навчання в системі фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ [Текст] / В. В. Желанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 48-52. – Бібліогр.: с. 51-52 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто різні види лекцій контекстного типу, а саме: лекція проблемного характеру, «лекція удвох», лекція прес-конференція, лекція-візуалізація (презентація), лекція із заздалегідь запланованими помилками, рефлексивно орієнтована лекція. На основі аналізу їх мети, змісту, певних вимог, автор виокремлює специфічні особливості й обґрунтовує доцільність упровадження зазначеної форми організації контекстного навчання в систему фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ. У представленій статті наведено приклади використання певних видів лекцій контекстного типу в межах навчальної діяльності академічного типу, квазіпрофесійної діяльності, навчально-професійної діяльності. Ключові слова: контекстне навчання, форми організації контекстного навчання, лекції контекстного типу, лекція проблемного характеру, «лекція удвох», лекція прес-конференція, лекція-візуалізація (презентація), лекція із заздалегідь запланованими помилками, рефлексивно орієнтована лекція, навчальна діяльність академічного типу, квазіпрофесійна діяльність, навчально-професійна діяльність.
The different types of lectures of context type are considered in the article, namely: lecture of problem character, «lecture two together», lecture press-conference, lecture-visualization (presentation), lecture with the preliminary planned errors, reflection oriented lecture. On the basis of analysis of their purpose, maintenance, certain requirements, an author selects specific features and grounds expedience of introduction of this form of organization of the context teaching in the system of professional preparation of future teacher of initial classes in INSTITUTE of higher. In the presented article the examples of the use of certain types of lectures of context type are resulted in educational activity of academic type, kvaziprofession activity, educational-professional activity. Key words: context teaching, forms of organization of the context teaching, lectures of context type, lecture of problem character, «lecture two together», lecture press-conference, lecture-visualization (presentation), lecture with the preliminary planned errors, reflection oriented lecture, educational activity of academic type, kvaziprofession activity, educational-professional activity.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11941
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.