Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11943
Title: Сутність та зміст діагностичної діяльності в роботі соціального педагога
Other Titles: Essence and contents of diagnostic activity in the work of a social pedagogue
Authors: Зобенько, Наталія Анатоліївна
Keywords: метод, методика, прийом, засоби, метод діагностики, технологія соціально-педагогічної діагностики
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Зобенько, Н. А. Сутність та зміст діагностичної діяльності в роботі соціального педагога [Текст] / Н. А. Зобенько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 55-57. – Бібліогр.: с. 57 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовані сутність та зміст діагностичної діяльності в роботі соціального педагога. Застосування діагностичних технологій забезпечує оптимізацію професійної діяльності соціального педагога, дозволяє науково будувати соціально-педагогічну діяльність, вирішувати широкий спектр завдань соціальної педагогіки. Ключові слова: метод, методика, прийом, засоби, метод діагностики, технологія соціально-педагогічної діагностики.
The author of the article has analyzed the nature and contents of diagnostic activities in the social teacher as well as the use of diagnostic technology provides optimized profession of social pedagogue, allowing research to build social and educational activities to solve a wide spectrum of social pedagogy. Keywords: method, technique, method, means, methods, technology socio-educational assessment.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11943
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.