Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобрій, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-02-15T10:57:16Z-
dc.date.available2017-02-15T10:57:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКобрій, О. М. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України [Текст] / О. М. Кобрій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 66-69. – Бібліогр.: с. 69 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952-
dc.description.abstractУ статті розкрито можливості творчого використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини ХХ ст. у сучасних вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність реформування цього змісту в контексті демократичної організації педагогічного процесу, концепції діяльнісного підходу до навчання і виховання та задля забезпечення якості освіти. Ключові слова: досвід формування змісту педагогічних дисциплін, діяльнісний підхід, якість освіти.uk
dc.description.abstractThe article reveals opportunities for creative use of historical experience of content formation for peadgogical disciplines in modern higher educational institutions of Ukraine during the second half of the 20th century. The author substantiates the necessity of reformation of this content in the context of the democratic organization of the educational process, the conception of the activity approach towards education and in order to ensure the quality of education. Key words: experience of content formation for pedagogical disciplines, activity approach, quality of education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectдосвід формування змісту педагогічних дисциплінuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectякість освітиuk
dc.title. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах Україниuk
dc.title.alternativeCreative use of historical experience in the formation of the content of educational courses in modern higher education institutions of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.