Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952
Назва: . Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України
Інші назви: Creative use of historical experience in the formation of the content of educational courses in modern higher education institutions of Ukraine
Автори: Кобрій, Ольга Миколаївна
Ключові слова: досвід формування змісту педагогічних дисциплін, діяльнісний підхід, якість освіти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кобрій, О. М. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України [Текст] / О. М. Кобрій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 66-69. – Бібліогр.: с. 69 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито можливості творчого використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини ХХ ст. у сучасних вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність реформування цього змісту в контексті демократичної організації педагогічного процесу, концепції діяльнісного підходу до навчання і виховання та задля забезпечення якості освіти. Ключові слова: досвід формування змісту педагогічних дисциплін, діяльнісний підхід, якість освіти.
The article reveals opportunities for creative use of historical experience of content formation for peadgogical disciplines in modern higher educational institutions of Ukraine during the second half of the 20th century. The author substantiates the necessity of reformation of this content in the context of the democratic organization of the educational process, the conception of the activity approach towards education and in order to ensure the quality of education. Key words: experience of content formation for pedagogical disciplines, activity approach, quality of education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.