Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952
Title: . Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України
Other Titles: Creative use of historical experience in the formation of the content of educational courses in modern higher education institutions of Ukraine
Authors: Кобрій, Ольга Миколаївна
Keywords: досвід формування змісту педагогічних дисциплін, діяльнісний підхід, якість освіти
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кобрій, О. М. Творче використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України [Текст] / О. М. Кобрій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 66-69. – Бібліогр.: с. 69 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито можливості творчого використання історичного досвіду формування змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини ХХ ст. у сучасних вищих навчальних закладах України. Обґрунтовано необхідність реформування цього змісту в контексті демократичної організації педагогічного процесу, концепції діяльнісного підходу до навчання і виховання та задля забезпечення якості освіти. Ключові слова: досвід формування змісту педагогічних дисциплін, діяльнісний підхід, якість освіти.
The article reveals opportunities for creative use of historical experience of content formation for peadgogical disciplines in modern higher educational institutions of Ukraine during the second half of the 20th century. The author substantiates the necessity of reformation of this content in the context of the democratic organization of the educational process, the conception of the activity approach towards education and in order to ensure the quality of education. Key words: experience of content formation for pedagogical disciplines, activity approach, quality of education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11952
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.