Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11964
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКофанова, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-02-15T12:36:10Z-
dc.date.available2017-02-15T12:36:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКофанова, О. В. Особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освіти [Текст] / О. В. Кофанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 77-82. – Бібліогр.: с. 82 (30 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11964-
dc.description.abstractОбґрунтовано особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних ВНЗ. Традиційні форми організації навчання мають певні обмеження щодо потенційних можливостей формування в студентів позиції активного учасника педагогічного процесу. Змінити ситуацію на краще можна шляхом упровадження інноваційних технологій, а саме особистісно орієнтованого, діяльнісно-орієнтованого і проблемно-дослідницького навчання. Головною їх особливістю є зміщення акцентів з однобічної активності викладача на самостійне й активне набуття студентами-екологами необхідних компетентностей. Ключові слова: хімічна підготовка, бакалавр екології, освітні технології, навчальний процес.uk
dc.description.abstractThe realization features of the methodical system of chemical training of future bachelors-environmentalists at technical universities are grounded. The tradition forms of education have certain limits in relation to the possibilities of forming the student's position of active participants of pedagogical process. Changing a situation is possible by introduction of innovative pedagogical technologies: personality-oriented, activity-oriented and problem-research teaching. The main feature of these technologies is displacement of accents from one-sided activity of teacher to self-maintained and active formation of necessary competences for the students-environmentalists. Key words: Chemical training, bachelor of Ecology, educational technologies, educational process, environmental engineering educationuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectхімічна підготовкаuk
dc.subjectбакалавр екологіїuk
dc.subjectосвітні технологіїuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.titleОсобливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освітиuk
dc.title.alternativeFeatures of realization of methodic system of chemical training of future bachelors on environmental protection in the higher technical education institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 24



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.