Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11964
Назва: Особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освіти
Інші назви: Features of realization of methodic system of chemical training of future bachelors on environmental protection in the higher technical education institutions
Автори: Кофанова, Олена Вікторівна
Ключові слова: хімічна підготовка, бакалавр екології, освітні технології, навчальний процес
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кофанова, О. В. Особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних закладах освіти [Текст] / О. В. Кофанова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 77-82. – Бібліогр.: с. 82 (30 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано особливості реалізації методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних ВНЗ. Традиційні форми організації навчання мають певні обмеження щодо потенційних можливостей формування в студентів позиції активного учасника педагогічного процесу. Змінити ситуацію на краще можна шляхом упровадження інноваційних технологій, а саме особистісно орієнтованого, діяльнісно-орієнтованого і проблемно-дослідницького навчання. Головною їх особливістю є зміщення акцентів з однобічної активності викладача на самостійне й активне набуття студентами-екологами необхідних компетентностей. Ключові слова: хімічна підготовка, бакалавр екології, освітні технології, навчальний процес.
The realization features of the methodical system of chemical training of future bachelors-environmentalists at technical universities are grounded. The tradition forms of education have certain limits in relation to the possibilities of forming the student's position of active participants of pedagogical process. Changing a situation is possible by introduction of innovative pedagogical technologies: personality-oriented, activity-oriented and problem-research teaching. The main feature of these technologies is displacement of accents from one-sided activity of teacher to self-maintained and active formation of necessary competences for the students-environmentalists. Key words: Chemical training, bachelor of Ecology, educational technologies, educational process, environmental engineering education
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11964
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.