Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11981
Title: Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні
Other Titles: Historical and logical principle as methods of researching the methodics of foreign languages teaching in Western Ukraine (1867-1939)
Authors: Лабінська, Богдана Ігорівна
Keywords: методика навчання іноземних мов, методологія, принципи
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Лабінська, Б. І. Історичний та логічний принципи як методи дослідження методики навчання іноземних мов у Західній Україні (1867–1939рр.) [Текст] / Б. І. Лабінська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 89-91. – Бібліогр.: с. 91 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю переосмислення дослідження історії методики навчання іноземних мов у взаємозв’язку з методологічними знаннями на філософському рівні. Завдання обґрунтування цілісного ретроспективного знання й визначення його місця в сучасній методиці навчання ІМ зумовлене соціально-практичною потребою критичного аналізу історико-педагогічних умов трансформування школи як певного досвіду для творчого його осмислення в ході сучасної модернізації освіти в нинішній соціально-економічній, суспільно-політичній і культурологічній ситуації. Ключові слова: методика навчання іноземних мов, методологія, принципи.
Relevance of material presented in the article has been conditioned with the need to rethink the history of the methodics of teaching foreign languages in relation to methodological knowledge on a philosophical level. The task of a single retrospective study skills knowledge and determine its place in modern methods of teaching foreign languages is caused by social and practical needs of critical analysis of historical and pedagogical condition of school as a transforming experience for creative thinking in the modernization in the current socio-economic, socio-political and cultural situation. Key words: learning foreign languages, methodology, principles.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11981
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.