Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11983
Title: | Аналіз навчальних програм з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття) |
Other Titles: | Analysis of teaching programmes on literary country-study (on the example of Transcarpathia) |
Authors: | Марфинець, Надія Василівна |
Keywords: | програма з літературного краєзнавства, тематичний блок, аналіз текстового компоненту |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Марфинець, Н. В. Аналіз навчальних програм з літературного краєзнавства (на прикладі Закарпаття) [Текст] / Н. В. Марфинець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 94-98. – Бібліогр.: с. 97-98 (9 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті проаналізовано навчальні програми з літературного краєзнавства, які з’явилися в добу незалежності України у шкільництві Закарпаття. Виокремлено характерні риси, структурно-компонентний склад, особливості змісту аналізованих освітніх документів.
Ключові слова: програма з літературного краєзнавства, тематичний блок, аналіз текстового компоненту. Teaching programmes on the literary study of a particular region, that appeared in time of independence of Ukraine in schools Zakarpattia, have been analysed in the article. The particular characteristics, composition, content of educational documents have been analed. Key words: programme on the literary study of a particular region, thematic blok, analysis of the text component. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11983 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ З ЛІТЕРАТУРНОГО КРАЄЗНАВСТВА (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТТЯ).pdf | 195.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.