Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11993
Title: Особливості моделювання процесу креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі
Other Titles: Features of modeling the process of formation of future social pedagogues creativity in a higher educational establishment
Authors: Петришин, Людмила Йосипівна
Keywords: формування, креативність, процес формування, молель, майбутні соціальні педагоги
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Петришин, Л. Й. Особливості моделювання процесу креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі [Текст] / Л. Й. Петришин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 125-128. – Бібліогр.: с. 128 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті на основі проведеного теоретико-методичного аналізу проблеми дослідження обґрунтовано особливості моделювання процесу формування креативності майбутніх соціальних педагогів у вищому навчальному закладі; охарактеризовано компоненти моделі ФКМСП; визначено мету та ціннісно-мотиваційне її забезпечення. Ключові слова: формування, креативність, процес формування, молель, майбутні соціальні педагоги.
The author of the article on the basis of the theoretical and methodological analysis of research problems has considered the specificisty of modeling the formation of creativity of future social workers in the higher school; has characterized components of the model; has defined the purpose and value-motivational its software. Keywords: formation, creativity, the process of formation, model, future social workers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11993
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.