Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11995
Title: Сучасні підходи до тлумачення поняття "деінституціалізація"
Other Titles: Modern approaches to notion of "deinstitutionalisation"
Authors: Попович, Анна Михайлівна
Keywords: деінституціалізація, соціальні послуги, реформування, діяльність закладів, права дітей, підтримка сім’ї
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Попович, А. М. Сучасні підходи до тлумачення поняття "деінституціалізація" [Текст] / А. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 130-133. – Бібліогр.: с. 132-33 (17 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються окремі розбіжності у підходах до тлумачення поняття “деінституціалізація”. Узагальнюються вкрай обмежене використання цього терміну у нормативно-правових документах, які регулюють надання соціальних послуг населенню в Україні, а також його трактування у широкому і вузькому контекстах у соціальній роботі та інших видах діяльності. Ключові слова: деінституціалізація, соціальні послуги, реформування, діяльність закладів, права дітей, підтримка сім’ї.
The author of the article has examined separate divergences in interpretation of concept “deinstitutialisation”. The limited use of this term has been summarized in normatively legal documents which regulate the provision of social services for population in Ukraine, and also its interpretation in wide and narrow context in social work and other types of activity. Keywords: deinstitutialisation, social services, reformations, activity of establishments, rights of children, support of family.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11995
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.