Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12000
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСідун, Лариса Юріївна-
dc.date.accessioned2017-02-16T09:25:28Z-
dc.date.available2017-02-16T09:25:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСідун, Л. Ю. Етапи історичного розвитку полікультурної освіти в США [Текст] / Л. Ю. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 148-150. – Бібліогр.: с. 149 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12000-
dc.description.abstractУ статті розглядається історичний розвиток полікультурної освіти в США та періоди його становлення. Висвітлено події, які вплинули на створення нових навчальних програм, покликаних сформувати творчо і вільно мислячу людину, яка відповідатиме запитам полікультурного американського суспільства. Ключові слова: полікультурна освіта, полікультурне суспільство, етнокультурні групи.uk
dc.description.abstractThe article studies the historical development of policultural education in the USA as well as the periods of its formation. The events, which influenced the drawing up of new curricular, aimed at forming a person with creative and free thoughts who would meet the requirements of a policultural society, are highlighted. Key-words: policultural education, policultural society, ethnocultural groups.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectполікультурна освітаuk
dc.subjectполікультурне суспільствоuk
dc.subjectетнокультурні групиuk
dc.titleЕтапи історичного розвитку полікультурної освіти в СШАuk
dc.title.alternativeStages of historical development of multicultural education in the USAuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.