Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12000
Title: Етапи історичного розвитку полікультурної освіти в США
Other Titles: Stages of historical development of multicultural education in the USA
Authors: Сідун, Лариса Юріївна
Keywords: полікультурна освіта, полікультурне суспільство, етнокультурні групи
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сідун, Л. Ю. Етапи історичного розвитку полікультурної освіти в США [Текст] / Л. Ю. Сідун // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 148-150. – Бібліогр.: с. 149 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається історичний розвиток полікультурної освіти в США та періоди його становлення. Висвітлено події, які вплинули на створення нових навчальних програм, покликаних сформувати творчо і вільно мислячу людину, яка відповідатиме запитам полікультурного американського суспільства. Ключові слова: полікультурна освіта, полікультурне суспільство, етнокультурні групи.
The article studies the historical development of policultural education in the USA as well as the periods of its formation. The events, which influenced the drawing up of new curricular, aimed at forming a person with creative and free thoughts who would meet the requirements of a policultural society, are highlighted. Key-words: policultural education, policultural society, ethnocultural groups.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12000
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.