Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХмуринська, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-02-16T10:08:17Z-
dc.date.available2017-02-16T10:08:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХмуринська, Т. О. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 185–188. – Бібліогр.: с.187–188 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти, спрямовані на всебічний розвиток майбутнього фахівця як особистості, професіонала, активного члена суспільного життя. З’ясовано, що саме соціально-професійна зрілість відображає сформованість фахівця у цих напрямах. Обґрунтовано, що системний підхід до формування соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога стане запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів соціально-педагогічної сфери професійної діяльності. Ключові слова: соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність.uk
dc.description.abstractModern trends in pedagogical education development directed onto the versatile development of a future specialist as a personality, professional and active member of social life have been considered. It has been determined that social-professional maturity reflects the plenitude of a specialist in these aspects. It has been substantiated that systematic approach to formation of a future social pedagogue’s social-professional maturity will be the pledge of highly qualified specialists in social-pedagogical sphere of professional activity training. Key words: forming, approach of the systems, educational activity, practical preparation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-професійна зрілістьuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectнавчальна діяльністьuk
dc.subjectнеперервна практична підготовкаuk
dc.subjectпозанавчальна діяльністьuk
dc.titleОсобливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогівuk
dc.title.alternativeSpecificity of formation of future social pedagogues’ social-professional maturityuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.