Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмуринська, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-16T10:08:17Z | - |
dc.date.available | 2017-02-16T10:08:17Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Хмуринська, Т. О. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 185–188. – Бібліогр.: с.187–188 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти, спрямовані на всебічний розвиток майбутнього фахівця як особистості, професіонала, активного члена суспільного життя. З’ясовано, що саме соціально-професійна зрілість відображає сформованість фахівця у цих напрямах. Обґрунтовано, що системний підхід до формування соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога стане запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів соціально-педагогічної сфери професійної діяльності. Ключові слова: соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність. | uk |
dc.description.abstract | Modern trends in pedagogical education development directed onto the versatile development of a future specialist as a personality, professional and active member of social life have been considered. It has been determined that social-professional maturity reflects the plenitude of a specialist in these aspects. It has been substantiated that systematic approach to formation of a future social pedagogue’s social-professional maturity will be the pledge of highly qualified specialists in social-pedagogical sphere of professional activity training. Key words: forming, approach of the systems, educational activity, practical preparation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціально-професійна зрілість | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | системний підхід | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | неперервна практична підготовка | uk |
dc.subject | позанавчальна діяльність | uk |
dc.title | Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів | uk |
dc.title.alternative | Specificity of formation of future social pedagogues’ social-professional maturity | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ.pdf | 170.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.