Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012
Назва: | Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів |
Інші назви: | Specificity of formation of future social pedagogues’ social-professional maturity |
Автори: | Хмуринська, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Хмуринська, Т. О. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 185–188. – Бібліогр.: с.187–188 (7 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти, спрямовані на всебічний розвиток майбутнього фахівця як особистості, професіонала, активного члена суспільного життя. З’ясовано, що саме соціально-професійна зрілість відображає сформованість фахівця у цих напрямах. Обґрунтовано, що системний підхід до формування соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога стане запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів соціально-педагогічної сфери професійної діяльності.
Ключові слова: соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність. Modern trends in pedagogical education development directed onto the versatile development of a future specialist as a personality, professional and active member of social life have been considered. It has been determined that social-professional maturity reflects the plenitude of a specialist in these aspects. It has been substantiated that systematic approach to formation of a future social pedagogue’s social-professional maturity will be the pledge of highly qualified specialists in social-pedagogical sphere of professional activity training. Key words: forming, approach of the systems, educational activity, practical preparation. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ.pdf | 170.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.