Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012
Title: Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: Specificity of formation of future social pedagogues’ social-professional maturity
Authors: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Keywords: соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Хмуринська, Т. О. Особливості формування соціально-професійної зрілості у майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 185–188. – Бібліогр.: с.187–188 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Розглянуто сучасні тенденції розвитку педагогічної освіти, спрямовані на всебічний розвиток майбутнього фахівця як особистості, професіонала, активного члена суспільного життя. З’ясовано, що саме соціально-професійна зрілість відображає сформованість фахівця у цих напрямах. Обґрунтовано, що системний підхід до формування соціально-професійної зрілості майбутнього соціального педагога стане запорукою підготовки висококваліфікованих спеціалістів соціально-педагогічної сфери професійної діяльності. Ключові слова: соціально-професійна зрілість, формування, системний підхід, навчальна діяльність, неперервна практична підготовка, позанавчальна діяльність.
Modern trends in pedagogical education development directed onto the versatile development of a future specialist as a personality, professional and active member of social life have been considered. It has been determined that social-professional maturity reflects the plenitude of a specialist in these aspects. It has been substantiated that systematic approach to formation of a future social pedagogue’s social-professional maturity will be the pledge of highly qualified specialists in social-pedagogical sphere of professional activity training. Key words: forming, approach of the systems, educational activity, practical preparation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12012
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.