Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12015
Название: Принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища ВНЗ в контексті особистісних вимірів підготовки майбутніх педагогів
Другие названия: The principles of realіzation of the potentіal of іnformatіonal and educational environment at higher educational establishments in terms of personal criteria of future teachers’ training
Авторы: Чайка, Ірина Анатоліївна
Ключевые слова: інформаційно-освітнє середовище, особистісні виміри підготовки, принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Чайка, І. А. Принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища ВНЗ в контексті особистісних вимірів підготовки майбутніх педагогів [Текст] / І. А. Чайка // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 194-197. – Бібліогр.: с. 196 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): З’ясовано сутність інформаційно-освітнього середовища ВНЗ. Визначено принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища: активності і самостійності, доступності, рефлексивності, інтегрованості, інтерактивності, індивідуалізації, надлишковості, сензитивності, різнобічності, оновлюваності, педагогічної доцільності застосування потенціалу ІОС. Ключові слова: інформаційно-освітнє середовище, особистісні виміри підготовки, принципи реалізації потенціалу інформаційно-освітнього середовища.
The essence of information and educational environment at higher educational establishments has been clarified. The principles of realization of the potential of information and educational environment have been defined, namely activeness and independence, accessibility, reflexiveness, integration, interactivity, personalization, abundance, sensitivity, versatility, renewal, and pedagogical appropriateness of application of information and educational environment. Key words: information and educational environment, the personal dimension of training, principles to realize the potential of information and educational environment.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12015
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.