Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12016
Назва: Теоретичні засади вибору моделі формування іншомовної комунікативної культури студентів у змісті професійної підготовки
Інші назви: Theoretical basis of selecting the model of formation of foreign language communicative culture of students in the content of professoinal training
Автори: Чейпеш, Іванна Василівна
Ключові слова: модель, дидактична система, іншомовна комунікативна культура, професійна підготовка, принцип полікультурності освіти
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Чейпеш, І. В. Теоретичні засади вибору моделі формування іншомовної комунікативної культури студентів у змісті професійної підготовки [Текст] / І. В. Чейпеш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 24. – С. 197-199. – Бібліогр.: с. 199 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовані теоретичні засади вибору оптимальної моделі формування іншомовної комунікативної культури студентів у змісті їх професійної підготовки. Ключові слова: модель, дидактична система,іншомовна комунікативна культура, професійна підготовка, принцип полікультурності освіти.
Theoretical bases for the choice of optimal model of students’ foreign communicative culture has been considered in the content of professional training. Key words: model, didactic system, foreign communicative culture, professional training, principle of multicultural education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12016
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 24 - 2012
Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.