Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12115
Title: Проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу
Other Titles: Problems of the corporate social responsibility formation
Authors: Пахуча, Е. В.
Keywords: соціальна відповідальність, бізнес, суспільна свідомість, форми соціальної відповідальності, сторони реалізації соціальної відповідальності
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Пахуча, Е. В. Проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу [Текст] / Е. В. Пахуча // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.8. Ч. 2. – С. 46–49. – Бібліогр.: с. 49 (12 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі наведено основні сучасні проблеми формування соціальної відповідальності бізнесу. Ува- га сконцентрована на формуванні соціальної відповідальності крізь призму взаємозв’язку моральності суспільства й економічного розвитку. Розглянуто основні форми соціальної відповідальності бізнесу в Україні. Проаналізовано вплив реалізації політики соціальної відповідальності на підприємницьку діяльність. Визначено сильні і слабкі сторо- ни реалізації соціальної відповідальності у сфері бізнесу. Ключові слова: соціальна відповідальність, бізнес, суспільна свідомість, форми соціальної відповідальності, сторони реалізації соціальної відповідальності.
The work deals with the main current problems of the corporate social responsibility formation. The attention is paid to the formation of social responsibility in light of interrelation of the public morality and economic development. The main forms of the corporate social responsibility in Ukraine are described. The effect of the social responsibility policy on the entrepreneurial activity is analyzed. The strengths and weaknesses of social responsibility realization in business are defined. Key words: social responsibility, business, public spirit, forms of social responsibility, sides of social responsibility realization.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12115
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 8 Частина 2 - 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ.pdf283.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.