Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12166
Назва: Схожість торговельної марки з іншими торговельними марками як підстава для відмови у наданні правової охорони
Інші назви: The similarity of trademarks with other trademarks as a ground for refusal in legal protection
Автори: Немеш, Петро Федорович
Ключові слова: торговельні марки, кваліфікаційна експертиза, відмова в правовій охороні, схожість
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Немеш, П. Ф. Схожість торговельної марки з інишими торговельними марками як підстава для відмови у наданні правової охорони [Текст] / П. Ф. Немеш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Т. 2, Вип. 37. – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 32 (9 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): У статті автор аналізує з теоретичних і практичних позицій одну з підстав для відмови в наданні правової охорони торговельній марці: схожість заявленого для реєстрації позначення з іншими марками. Характеризуються критерії визначення схожості залежно від типу представлення позначення. Авторські положення підкріплюються матеріалами судової практики та методичними рекомендаціями щодо експертизи заявки на торговельну марку. Ключові слова: торговельні марки, кваліфікаційна експертиза, відмова в правовій охороні, схожість.
This paper examines the theoretical and practical positions one of the grounds for refusal of legal protection of trademark, alleged similarities to register the designation of other brands. Characterized criteria for determining similarity depending on the type of representation designation. Author position supported by material of judicial practice and guidelines regarding the examination of trademark applications. Key words: trademarks, qualifying examination, denial of legal protection similarities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12166
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 37. Том 2. - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СХОЖІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ З ІНШИМИ ТОРГОВЕЛЬНИМИ МАРКАМИ.pdf188.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.