Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12218
Назва: Метод таргет-костингу як прогресивний метод цільового стратегічного управління витратами
Інші назви: Method of target-costing progressive method trust as strategic management of expenses
Автори: Павлова, С. І.
Магнушевська, Т. М.
Ключові слова: управління витратами, метод таргет-костингу, собівартість, цільова собівартість, прибутковість підприємства
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Павлова, С. І. Метод таргет-костингу як прогресивний метод цільового стратегічного управління витратами [Текст] / С. І. Павлова, Т. М. Магнушевська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 10 Ч. 2. – С. 56–58. – Бібліогр.: с. 58 (10 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано проблеми управління витратами на підприємствах, проведено аналіз наявних методів управління витратами. Розглянуто сутність та особливості таргет-костингу як методу цільового стратегічного управління витратами з метою підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку, а також показані розрахунки застосування таргет-костингу на прикладі конкретного підприємства легкої промисловості. Ключові слова: управління витратами, метод таргет-костингу, собівартість, цільова собівартість, прибутковість підприємства.
The article analyzes the problems of cost management in enterprises, the analysis of the existing management costs. The essence and characteristics Target-costing method as targeted strategic cost management to improve the competitiveness of products on the market and use calculations show Target costing an example of a particular light industry Key words: cost management, Target-costing method, cost, target cost, profitability of the company.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12218
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 10 Частина 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.