Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12290
Назва: Аналіз теоретико-дослідницьких підходів до вивчення електронної торгівлі
Інші назви: Approaches to e-commerce study
Автори: Маловичко, С. В.
Ключові слова: торгівля, електронна торгівля, електронна комерція, Інтернет, електронні магазини
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Маловичко, С. В. Аналіз теоретико-дослідницьких підходів до вивчення електронної торгівлі [Текст] / С. В. Маловичко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 73–78. – Бібліогр.: с. 77–78 (17 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі означено об’єкт, предмет, методи дослідження, проаналізовані та узагальнені теоретичні підходи до розуміння терміну «електронна торгівля». Визначено аспекти електронної торгівлі як поліфункціонального предмету дослідження: комунікативний, інституціональний, управлінський, економічний, соціетальний, медіативний. На основі проведеного теоретичного та емпіричного аналізу визначено основні інструменти електронної торгівлі. З урахуванням теоретичних напрацювань, які сформовані в сучасній економічній науці, визначено та охарактеризовано функції електронної торгівлі. Запропонована концептуальна схема електронної торгівлі як поліфункціонального явища. Узагальнено напрями розвитку споживчих форм, виділені такі їх групи: конс’юмеричні, прос’юмеричні. Визначено тенденції в розвитку торгових підприємств: управлінські, функціональні, компететивні, маркетингові. Ключові слова: торгівля, електронна торгівля, електронна комерція, Інтернет, електронні магазини.
The paper was aimed to analyze the methodological approaches to the content and development of e-commerce in enterprises. The author indicated the object, the subject, the research methods; theoretical approaches to the understanding the term «E-commerce « were analyzed and summarized.Certain aspects of E-commerce as a multifunctional object of research were revealed: communicative, institutional, administrative, economic, societal, mediative. The main tools of E-commerce were found with the help of theoretical and empirical analysis. Given the theoretical groundworks that had been formed in contemprorary economic science, E-commerce features were defined and characterized. The conceptual framework of E-commerce as a multifunctional phenomenon was proposed. The article summarized areas of consumer forms and grouped them as: consuming and prosuming. Such trends in the development of commercial enterprises were recognized as: administrative, functional, competitive, marketing. Key words: trade, e-commerce, electronic-trade, Internet, cybermalls.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12290
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.