Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12290
Назва: | Аналіз теоретико-дослідницьких підходів до вивчення електронної торгівлі |
Інші назви: | Approaches to e-commerce study |
Автори: | Маловичко, С. В. |
Ключові слова: | торгівля, електронна торгівля, електронна комерція, Інтернет, електронні магазини |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Маловичко, С. В. Аналіз теоретико-дослідницьких підходів до вивчення електронної торгівлі [Текст] / С. В. Маловичко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 73–78. – Бібліогр.: с. 77–78 (17 назв). |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У роботі означено об’єкт, предмет, методи дослідження, проаналізовані та узагальнені теоретичні підходи до розуміння терміну «електронна торгівля». Визначено аспекти електронної торгівлі як поліфункціонального
предмету дослідження: комунікативний, інституціональний, управлінський, економічний, соціетальний, медіативний.
На основі проведеного теоретичного та емпіричного аналізу визначено основні інструменти електронної торгівлі.
З урахуванням теоретичних напрацювань, які сформовані в сучасній економічній науці, визначено та охарактеризовано
функції електронної торгівлі. Запропонована концептуальна схема електронної торгівлі як поліфункціонального явища.
Узагальнено напрями розвитку споживчих форм, виділені такі їх групи: конс’юмеричні, прос’юмеричні. Визначено
тенденції в розвитку торгових підприємств: управлінські, функціональні, компететивні, маркетингові.
Ключові слова: торгівля, електронна торгівля, електронна комерція, Інтернет, електронні магазини. The paper was aimed to analyze the methodological approaches to the content and development of e-commerce in enterprises. The author indicated the object, the subject, the research methods; theoretical approaches to the understanding the term «E-commerce « were analyzed and summarized.Certain aspects of E-commerce as a multifunctional object of research were revealed: communicative, institutional, administrative, economic, societal, mediative. The main tools of E-commerce were found with the help of theoretical and empirical analysis. Given the theoretical groundworks that had been formed in contemprorary economic science, E-commerce features were defined and characterized. The conceptual framework of E-commerce as a multifunctional phenomenon was proposed. The article summarized areas of consumer forms and grouped them as: consuming and prosuming. Such trends in the development of commercial enterprises were recognized as: administrative, functional, competitive, marketing. Key words: trade, e-commerce, electronic-trade, Internet, cybermalls. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12290 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПІДХОДІВ ДО ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ.pdf | 480.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.