Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. С.-
dc.date.accessioned2017-03-02T13:37:19Z-
dc.date.available2017-03-02T13:37:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМельничук, Л. С. Бренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікацій [Текст] / Л. С. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 96–98. – Бібліогр.: с. 98 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано процес формування іміджу компанії спеціальними засобами маркетингових комунікацій. Зокрема, розглянуто роль бренду в організації ефективних маркетингових комунікацій. Проаналізовано маркетинговий комунікаційний процес між брендом та споживачем. Ключові слова: бренд, споживач, імідж компанії, маркетингові комунікації, людський фактор.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the process of image formation of special means of marketing communications. In particular, the role of effective brand marketing communications.Marketing analyzed the communication process between brand and consumer. Key words: brand, customer, company image, marketing communications, human factor.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectімідж компаніїuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectлюдський факторuk
dc.titleБренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікаційuk
dc.title.alternativeBrand and its role in the process of effective marketing communicationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2016 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6. Частина 2



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.