Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298
Назва: Бренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікацій
Інші назви: Brand and its role in the process of effective marketing communications
Автори: Мельничук, Л. С.
Ключові слова: бренд, споживач, імідж компанії, маркетингові комунікації, людський фактор
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Мельничук, Л. С. Бренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікацій [Текст] / Л. С. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 96–98. – Бібліогр.: с. 98 (7 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано процес формування іміджу компанії спеціальними засобами маркетингових комунікацій. Зокрема, розглянуто роль бренду в організації ефективних маркетингових комунікацій. Проаналізовано маркетинговий комунікаційний процес між брендом та споживачем. Ключові слова: бренд, споживач, імідж компанії, маркетингові комунікації, людський фактор.
The article analyzes the process of image formation of special means of marketing communications. In particular, the role of effective brand marketing communications.Marketing analyzed the communication process between brand and consumer. Key words: brand, customer, company image, marketing communications, human factor.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.