Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298
Title: Бренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікацій
Other Titles: Brand and its role in the process of effective marketing communications
Authors: Мельничук, Л. С.
Keywords: бренд, споживач, імідж компанії, маркетингові комунікації, людський фактор
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Мельничук, Л. С. Бренд та його роль у процесі організації ефективних маркетингових комунікацій [Текст] / Л. С. Мельничук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 96–98. – Бібліогр.: с. 98 (7 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі проаналізовано процес формування іміджу компанії спеціальними засобами маркетингових комунікацій. Зокрема, розглянуто роль бренду в організації ефективних маркетингових комунікацій. Проаналізовано маркетинговий комунікаційний процес між брендом та споживачем. Ключові слова: бренд, споживач, імідж компанії, маркетингові комунікації, людський фактор.
The article analyzes the process of image formation of special means of marketing communications. In particular, the role of effective brand marketing communications.Marketing analyzed the communication process between brand and consumer. Key words: brand, customer, company image, marketing communications, human factor.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12298
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.