Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМогилова, А. Ю.-
dc.contributor.authorДмитрієв, В. І.-
dc.date.accessioned2017-03-02T13:46:38Z-
dc.date.available2017-03-02T13:46:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМогилова, А. Ю. Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівень [Текст] / А. Ю. Могилова, В. І. Дмитрієв // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 111 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303-
dc.description.abstractУ межах сучасної концепції міжнародного маркетингу викладено причини та методи виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано моделі маркетингового комплексу підприємства та визначено найбільш доцільний комплекс маркетингу для активізації міжнародної діяльності підприємства. Надано пропозиції щодо при- скорення процесу глобалізації та виходу українських підприємств на міжнародні ринки. Ключові слова: маркетинг, підприємство, міжнародна діяльність, інтернаціоналізація, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу.uk
dc.description.abstractWithin the modern concept of international marketing the techniques and the reasons of exit on foreign markets were set out. The model of the company’s marketing was analyzed and the most appropriate marketing mix to enhance international activity of the company was identified. The proposals for the acceleration of process of globalization and for activity of the Ukrainian enterprises on international markets were developed. Key words: marketing, enterprise, international activities, the internationalization, marketing mix.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectміжнародна діяльністьuk
dc.subjectінтернаціоналізаціяuk
dc.subjectмаркетинг-міксuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.titleМаркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівеньuk
dc.title.alternativeMarketing activities: features of the enterprise’s exit at the international leveluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.