Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303
Назва: Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівень
Інші назви: Marketing activities: features of the enterprise’s exit at the international level
Автори: Могилова, А. Ю.
Дмитрієв, В. І.
Ключові слова: маркетинг, підприємство, міжнародна діяльність, інтернаціоналізація, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Могилова, А. Ю. Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівень [Текст] / А. Ю. Могилова, В. І. Дмитрієв // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 111 (5 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У межах сучасної концепції міжнародного маркетингу викладено причини та методи виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано моделі маркетингового комплексу підприємства та визначено найбільш доцільний комплекс маркетингу для активізації міжнародної діяльності підприємства. Надано пропозиції щодо при- скорення процесу глобалізації та виходу українських підприємств на міжнародні ринки. Ключові слова: маркетинг, підприємство, міжнародна діяльність, інтернаціоналізація, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу.
Within the modern concept of international marketing the techniques and the reasons of exit on foreign markets were set out. The model of the company’s marketing was analyzed and the most appropriate marketing mix to enhance international activity of the company was identified. The proposals for the acceleration of process of globalization and for activity of the Ukrainian enterprises on international markets were developed. Key words: marketing, enterprise, international activities, the internationalization, marketing mix.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.