Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303
Title: Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівень
Other Titles: Marketing activities: features of the enterprise’s exit at the international level
Authors: Могилова, А. Ю.
Дмитрієв, В. І.
Keywords: маркетинг, підприємство, міжнародна діяльність, інтернаціоналізація, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Могилова, А. Ю. Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівень [Текст] / А. Ю. Могилова, В. І. Дмитрієв // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 6 Ч. 2. – С. 108–111. – Бібліогр.: с. 111 (5 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У межах сучасної концепції міжнародного маркетингу викладено причини та методи виходу підприємства на зарубіжні ринки. Проаналізовано моделі маркетингового комплексу підприємства та визначено найбільш доцільний комплекс маркетингу для активізації міжнародної діяльності підприємства. Надано пропозиції щодо при- скорення процесу глобалізації та виходу українських підприємств на міжнародні ринки. Ключові слова: маркетинг, підприємство, міжнародна діяльність, інтернаціоналізація, маркетинг-мікс, комплекс маркетингу.
Within the modern concept of international marketing the techniques and the reasons of exit on foreign markets were set out. The model of the company’s marketing was analyzed and the most appropriate marketing mix to enhance international activity of the company was identified. The proposals for the acceleration of process of globalization and for activity of the Ukrainian enterprises on international markets were developed. Key words: marketing, enterprise, international activities, the internationalization, marketing mix.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12303
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.