Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12354
Title: Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності торговельних підприємств України
Other Titles: Problems and prospects of innovative development in trade enterprises activity of Ukraine
Authors: Колодяжна, І. В.
Keywords: інновації, інноваційна активність, конкурентоспроможність, інноваційні технології, інноваційна продукція
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Колодяжна, І. В. Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності торговельних підприємств України [Текст] / І. В. Колодяжна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 53–56. – Бібліогр.: с. 55–56 (6 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини;
Abstract: У роботі розглянуто проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності торговельних підприємств України, що обумовлено витісненням вітчизняної продукції з українських ринків імпортними виробниками. В умовах відносного скорочення обсягів вітчизняного виробництва промислової та сільськогосподарської продукції зросла роль торгівлі. Це, як наслідок, призвело до зростання конкуренції, а в умовах економічної нестабільності особливе значення має пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємства. В умовах кризи продовжити успішний розвиток зможуть лише ті компанії, які першими пристосуються до зміненої економічної кон'юнктурі і створять стійкі конкурентні переваги, тобто першими вийдуть із кризи компанії, що успішно впроваджують нововведення або інновації. З огляду на зазначене потребують поглибленого вивчення теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку підприємства. Зокрема, виявлені переваги впровадження інноваційної моделі розвитку на підприємствах торгівлі, шляхи забезпечення реалізації інноваційних проектів у галузі Досліджено механізм упровадження інновацій на підприємствах торгівлі. Ключові слова: інновації, інноваційна активність, конкурентоспроможність, інноваційні технології, інноваційна продукція.
In this article there have been developed the problems and prospects of innovative activity of Ukraine trade enterprises, due to the crowding out of domestic products from the Ukrainian market by imported manufactures. In terms of relative reductions in domestic production of industrial and agricultural products has increased the role of trade. This conse- quently led to increased competition and in the economic instability conditions the particular importance has searching for ways to improve the enterprises competitiveness. In a crisis continue the development could only those companies that first adapt to changed economic conditions and create sustainable competitive advantage, that’s means that companies which successfully introducing innovations or innovation will first emerge from the crisis. Given the above, required deepest study the theoretical and methodological foundations of enterprise innovative development. In particular were identification benefits of implement- ing an innovative model of trade enterprises development, the ways to ensure the implementation of innovative projects in the field. Also it has been considered the introduction mechanism of innovations at the trade enterprises. Key words: innovations, innovative activity, competitiveness, innovative technology, innovative products.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12354
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.