Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуцій, К. М.-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:30:22Z-
dc.date.available2017-03-10T11:30:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛуцій, К. М. Еволюція концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки [Текст] / К. М. Луцій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 90–93. – Бібліогр.: с. 93 (11 назв). – Рез. укр., рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12363-
dc.description.abstractМетою статті є історико-аналітичний аналіз концепцій маркетингу. Розглянуто еволюцію концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки. Визначено послідовність етапів вибору концепції маркетингу підприємством. Теоретично обґрунтовано особливості основних концепції маркетингу. Відзначено принципові складові нового розуміння маркетингу. Ключові слова: концепція маркетингу, етапи еволюції, ринкова економіка, розвиток підприємства.uk
dc.description.abstractThe objective of the article is a historical and analytical analysis of marketing concepts. The evolution of marketing concepts as the development of market economy was reviewed. The order of marketing concept stages of enterprise was defined. Basic features of marketing concept were theoretically grounded. Fundamental components of the new understanding of marketing were noted. Key words: marketing concept, stages of evolution, market economy, development of enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectконцепція маркетингуuk
dc.subjectетапи еволюціїuk
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.titleЕволюція концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економікиuk
dc.title.alternativeEvolution of marketing concepts as reflection of market economy development trendsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ.pdf298.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.