Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12363
Назва: Еволюція концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки
Інші назви: Evolution of marketing concepts as reflection of market economy development trends
Автори: Луцій, К. М.
Ключові слова: концепція маркетингу, етапи еволюції, ринкова економіка, розвиток підприємства
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Луцій, К. М. Еволюція концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки [Текст] / К. М. Луцій // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М.Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2015. – Вип. 5. – С. 90–93. – Бібліогр.: с. 93 (11 назв). – Рез. укр., рос., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини;
Короткий огляд (реферат): Метою статті є історико-аналітичний аналіз концепцій маркетингу. Розглянуто еволюцію концепцій маркетингу як відображення тенденцій розвитку ринкової економіки. Визначено послідовність етапів вибору концепції маркетингу підприємством. Теоретично обґрунтовано особливості основних концепції маркетингу. Відзначено принципові складові нового розуміння маркетингу. Ключові слова: концепція маркетингу, етапи еволюції, ринкова економіка, розвиток підприємства.
The objective of the article is a historical and analytical analysis of marketing concepts. The evolution of marketing concepts as the development of market economy was reviewed. The order of marketing concept stages of enterprise was defined. Basic features of marketing concept were theoretically grounded. Fundamental components of the new understanding of marketing were noted. Key words: marketing concept, stages of evolution, market economy, development of enterprises.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12363
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 5 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЙ МАРКЕТИНГУ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ.pdf298.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.