Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12419
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМарченко, В. В.-
dc.date.accessioned2017-03-14T09:44:56Z-
dc.date.available2017-03-14T09:44:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМарченко, В. В. Сутність та місце бізнес-моделі в стратегічному управлінні машинобудівними підприємствами України [Текст] / В. В. Марченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.9. – С. 109–112. – Бібліогр.: с. 111–112 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12419-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність та місце бізнес-моделі в теорії стратегічного управління машинобудівними підприємствами. Виявлено, що єдиного визначення поняття «бізнес-модель» нині не існує. Запропоновано власне ви- значення дефініції «бізнес-модель машинобудівного підприємства». Виявлено, що просте копіювання бізнес-моделей провідних іноземних підприємств не приносить бажаного результату та не дає змоги досягти певної ефективності без урахування індивідуальних особливостей підприємства, демографічних факторів, культури населення, економічної си- туації в країні, рівня освіти, наявності матеріальних ресурсів, ринків збуту та політичної ситуації в країні. Визначено найбільш впливові зовнішні та внутрішні фактори на процес створення ефективної бізнес-моделі машинобудівного підприємства, які визначалися на основі даних науково-дослідних робіт та методом експертних оцінок фахівців, що не- суть безпосередню відповідальність за розвиток стратегічного управління машинобудівними підприємствами України. Ключові слова: бізнес-модель, функції бізнес-моделі, стратегія, стратегічне управління, зовнішні та внутрішні чинники.uk
dc.description.abstractThe article studies the nature and location of the business model in the theory of strategic management of engineering enterprises. Found that a single definition of "business model" does not currently exist. Presents own definition of the definition of "business model engineering enterprise." Found that simply copying business models of leading foreign companies does not bring the desired result and is not able to achieve certain performance without considering the individual characteristics of the enterprise, demographic factors, culture, population, economic situation, education level, availability of material resources, markets and political situation. Define most influential external and internal factors on the process of creating an effective business model engineering companies that were defined on the basis of scientific research and peer reviews by experts who have direct responsibility for the strategic management of engineering enterprises of Ukraine. Key words: business model, features business model, strategy, strategic management, external and internal factors.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectбізнес-модельuk
dc.subjectфункції бізнес-моделіuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectзовнішні та внутрішні чинникиuk
dc.titleСутність та місце бізнес-моделі в стратегічному управлінні машинобудівними підприємствами Україниuk
dc.title.alternativeEssence and place of business model in strategic management of engineering enterprises in Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 9 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.