Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12419
Назва: Сутність та місце бізнес-моделі в стратегічному управлінні машинобудівними підприємствами України
Інші назви: Essence and place of business model in strategic management of engineering enterprises in Ukraine
Автори: Марченко, В. В.
Ключові слова: бізнес-модель, функції бізнес-моделі, стратегія, стратегічне управління, зовнішні та внутрішні чинники
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Марченко, В. В. Сутність та місце бізнес-моделі в стратегічному управлінні машинобудівними підприємствами України [Текст] / В. В. Марченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.9. – С. 109–112. – Бібліогр.: с. 111–112 (10 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність та місце бізнес-моделі в теорії стратегічного управління машинобудівними підприємствами. Виявлено, що єдиного визначення поняття «бізнес-модель» нині не існує. Запропоновано власне ви- значення дефініції «бізнес-модель машинобудівного підприємства». Виявлено, що просте копіювання бізнес-моделей провідних іноземних підприємств не приносить бажаного результату та не дає змоги досягти певної ефективності без урахування індивідуальних особливостей підприємства, демографічних факторів, культури населення, економічної си- туації в країні, рівня освіти, наявності матеріальних ресурсів, ринків збуту та політичної ситуації в країні. Визначено найбільш впливові зовнішні та внутрішні фактори на процес створення ефективної бізнес-моделі машинобудівного підприємства, які визначалися на основі даних науково-дослідних робіт та методом експертних оцінок фахівців, що не- суть безпосередню відповідальність за розвиток стратегічного управління машинобудівними підприємствами України. Ключові слова: бізнес-модель, функції бізнес-моделі, стратегія, стратегічне управління, зовнішні та внутрішні чинники.
The article studies the nature and location of the business model in the theory of strategic management of engineering enterprises. Found that a single definition of "business model" does not currently exist. Presents own definition of the definition of "business model engineering enterprise." Found that simply copying business models of leading foreign companies does not bring the desired result and is not able to achieve certain performance without considering the individual characteristics of the enterprise, demographic factors, culture, population, economic situation, education level, availability of material resources, markets and political situation. Define most influential external and internal factors on the process of creating an effective business model engineering companies that were defined on the basis of scientific research and peer reviews by experts who have direct responsibility for the strategic management of engineering enterprises of Ukraine. Key words: business model, features business model, strategy, strategic management, external and internal factors.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12419
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 9 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ ТА МІСЦЕ БІЗНЕС-МОДЕЛІ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ.pdf321.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.