Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12440
Назва: Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки
Інші назви: Social media marketing as a marketing communications enterprises in entering foreign markets
Автори: Суровцев, О. О.
Ключові слова: зовнішній ринок, маркетингова комунікація, міжнародна комунікація, соціальний медіа-маркетинг, соціальні мережі
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Суровцев, О. О. Соціальний медіа-маркетинг як маркетингова комунікація підприємств під час виходу на зовнішні ринки [Текст] / О. О. Суровцев // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип.9. – С. 145–148. – Бібліогр.: с. 148 (13 назв).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано особливості соціального медіа-маркетингу як інноваційної комунікації підприємств під час виходу на зовнішні ринки. Подано визначення понять «комунікація» та «комунікація в системі міжнародних відносин». Виокремлено суб'єкти та об’єкти комунікації в системі міжнародних відносин та соцмережі як складни- ки маркетингових комунікацій підприємства. З’ясовано властивості соціальних мереж та обґрунтовано соціалізацію та інтелектуалізацію бізнесу. Описано розвиток міжнародної Інтернет-торгівлі та основні компоненти маркетингових комунікацій. Виявлено, що соціальні мережі стали основним комунікаційним інструментом мережевого суспільства і особливо активно використовуються в системі маркетингових комунікацій. Виокремлено місце СММ у системі каналів маркетингових комунікацій підприємств, що виходять на зовнішні ринки, та побудовано схему розробки комунікацій- ної політики за допомогою СММ-інструментів. Ключові слова: зовнішній ринок, маркетингова комунікація, міжнародна комунікація,соціальний медіа-маркетинг, соціальні мережі.
This article features found social media marketing as an innovative communications companies in entering the foreign markets. Posted definition of communication, and communication in international relations. Thesis there is determined subjects and objects of communications in international relations and social networks as marketing communications components business. Discharged main objectives of marketing communications and social media marketing, including awareness (dominated during the withdrawal of goods on the market when the task is creating initial demand), persuasion (prevailing at the stage of growth, when the task of forming selective demand) and notes (dominated in step maturity to make consumers remember the product). It is found social networking features and reasonably socialization and intellectualization business. We describe the development of international e-commerce and major components of marketing communications. Found that social networks have become the main communication tool for the network society and especially widely used in the system of marketing communications. Also found that the purpose of collecting, organizing and analyzing information on the state of the environment and the feedback from the environment the enterprise uses a well-established network of channels that contribute to obtaining intelligence units of the state of market conditions. Effective communication requires the implementation of enterprise policy action sequences, through which achieved the intended results. SMM thesis there is determined a place in the system of channels of marketing communications companies that go to foreign markets and development scheme built communication policy using SMM tools. Key words: foreign market, marketing communication, international communication, social media marketing, social networks.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12440
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 9 - 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНИЙ МЕДІА-МАРКЕТИНГ ЯК МАРКЕТИНГОВА КОМУНІКАЦІЯ.pdf264.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.