Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12540
Назва: Освітня програма „Лелека” в Україні: досвід впровадження і перші результати
Інші назви: Educational program "Leleka" in Ukraine: experience of implementation and the first results
Автори: Кучинська, І. В.
Бокотей, А. А.
Дзюбенко, Н. В.
Ключові слова: білий лелека, освітня програма, обліки, успішність гніздування, кормові території, Україна
Дата публікації: 2008
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Кучинська, І. В. Освітня програма "Лелека" в Україні: досвід впровадження і перші результати [Текст] / І. В. Кучинська, А. А. Бокотей, Н. В. Дзюбенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Біологія. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2008. – Вип. 23. – С. 66–72. – Бібліогр.: с. 72 (5 назв).
Серія/номер: Біологія;
Короткий огляд (реферат): В роботі підведені підсумки перших двох років впровадження в Україні освітньої програми „Лелека” (2005-2006 рр.). За цей час у програмі взяло участь 48 та 94 учасники відповідно з 10 та 14 областей. Наведені результати опрацювання матеріалів з анкет, що включали інвентаризацію гнізд, спостереження за окремими гніздами та вивчення кормових територій білого лелеки. Показана можливість використання результатів програми для здійснення моніторингу чисельності виду в окремому адміністративному районі. Обговорюються позитивні сторони та недоліки впровадження програми, а також перспективи її розвитку в майбутньому. Ключові слова: білий лелека, освітня програма, обліки, успішність гніздування, кормові території, Україна.
The results of the first two-year implementation of educational program "Leleka" in Ukraine are given. During this period 48 schools in 2005 and 94 schools in 2006 have taken part in he program from 10 and 14 regions of Ukraine correspondingly. The data on nest censuses of white stork, on observations of separate nests and on fodder areas, taken from census-papers, are stated. The possibility to use the results of the program for monitoring the stork abundance in certain administrative district has been shown. Some positive and negative points of program implementation have been discussed, as well as further trends in its developmen. Key words: white stork, educational program, accounts, success of nesting, fodder area, Ukraine.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12540
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Біологія. Випуск 23 - 2008



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.