Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамарчук, С. П.-
dc.contributor.authorЛубкей, Н. П.-
dc.date.accessioned2017-03-27T10:35:26Z-
dc.date.available2017-03-27T10:35:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрамарчук, С. П. Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств [Текст] / С. П. Крамарчук, М. П. Лубкей // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 41–43. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684-
dc.description.abstractУ статті розглянуто науково-методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено основні методи, що дадуть змогу здійснювати аналіз маркетингового середовища підприємства та формувати маркетингову стратегію туристичного підприємства. Пропонується застосування бенчмаркінгу як ефективного інструменту для формування маркетингової стратегії туристичного підприємства. Ключові слова: маркетингова стратегія, методи, аналіз, бенчмаркінг, туристичне підприємство.uk
dc.description.abstractThe article deals with the scientific and methodological approaches to the formation of enterprises marketing strategy. The main methods that allow to analyze the marketing environment enterprises and to form a marketing strategy of tourist enterprise are investigated. The using of benchmarking as an effective tool to create a marketing strategy of tourist business is offered. Key words: marketing strategy, methods, analysis, benchmarking, travel companyuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини;-
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectметодиuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.titleМетодичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємствuk
dc.title.alternativeMethodical aspects of the formation of tourism enterprises marketing strategyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.