Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684
Назва: Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Інші назви: Methodical aspects of the formation of tourism enterprises marketing strategy
Автори: Крамарчук, С. П.
Лубкей, Н. П.
Ключові слова: маркетингова стратегія, методи, аналіз, бенчмаркінг, туристичне підприємство
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Крамарчук, С. П. Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств [Текст] / С. П. Крамарчук, М. П. Лубкей // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 41–43. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто науково-методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено основні методи, що дадуть змогу здійснювати аналіз маркетингового середовища підприємства та формувати маркетингову стратегію туристичного підприємства. Пропонується застосування бенчмаркінгу як ефективного інструменту для формування маркетингової стратегії туристичного підприємства. Ключові слова: маркетингова стратегія, методи, аналіз, бенчмаркінг, туристичне підприємство.
The article deals with the scientific and methodological approaches to the formation of enterprises marketing strategy. The main methods that allow to analyze the marketing environment enterprises and to form a marketing strategy of tourist enterprise are investigated. The using of benchmarking as an effective tool to create a marketing strategy of tourist business is offered. Key words: marketing strategy, methods, analysis, benchmarking, travel company
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684
Розташовується у зібраннях:2016 / Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7. Частина 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.