Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684
Title: Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств
Other Titles: Methodical aspects of the formation of tourism enterprises marketing strategy
Authors: Крамарчук, С. П.
Лубкей, Н. П.
Keywords: маркетингова стратегія, методи, аналіз, бенчмаркінг, туристичне підприємство
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Крамарчук, С. П. Методичні аспекти формування маркетингової стратегії туристичних підприємств [Текст] / С. П. Крамарчук, М. П. Лубкей // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 41–43. – Бібліогр.: с. 43 (7 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини;
Abstract: У статті розглянуто науково-методичні підходи до формування маркетингової стратегії підприємства. Досліджено основні методи, що дадуть змогу здійснювати аналіз маркетингового середовища підприємства та формувати маркетингову стратегію туристичного підприємства. Пропонується застосування бенчмаркінгу як ефективного інструменту для формування маркетингової стратегії туристичного підприємства. Ключові слова: маркетингова стратегія, методи, аналіз, бенчмаркінг, туристичне підприємство.
The article deals with the scientific and methodological approaches to the formation of enterprises marketing strategy. The main methods that allow to analyze the marketing environment enterprises and to form a marketing strategy of tourist enterprise are investigated. The using of benchmarking as an effective tool to create a marketing strategy of tourist business is offered. Key words: marketing strategy, methods, analysis, benchmarking, travel company
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12684
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.