Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12709
Title: Прямий маркетинг як спосіб індивідуалізації продажів
Other Titles: Direct marketing as a wayof individualization of sales
Authors: Маловичко, С. В.
Водяник, М. О.
Keywords: маркетингові комунікації, прямий маркетинг, прямий продаж, товарообіг, споживач
Issue Date: 2016
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Маловичко, С. В. Прямий маркетинг як спосіб індивідуалізації продажів [Текст] / С. В. Маловичко, М. О. Водяник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2016. – Вип. 7, Ч. 2. – С. 85-89. – Бібліогр.: с.88-89 (18 назв). – Рез. рос. та англ. мовами.
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини;
Abstract: У статті розкрито сучасні питання розвитку теорії прямого маркетингу як сучасного інструменту маркетингового впливу на споживача. Проаналізовано світові тенденції розвитку прямих продажів, щорічні обсяги продажів і темпи зростання. Розглянуто питання розмежування понять прямого маркетингу й прямого продажу. Сформульовано рекомендації щодо збереження лідируючих позицій компанії на ринку. Ключові слова: маркетингові комунікації, прямий маркетинг, прямий продаж, товарообіг, споживач.
In article modern questions of development of the theory of direct marketing as modern instrument of marketing influence on the consumer reveal. World tendencies of development of direct sales, annual sales volumes, growth rates are analyzed. The question of differentiation of concepts of direct marketing and direct sale is considered. The formulated recommendations concerning preservation of the leading positions of the company in the market. Key words: marketing communications, direct marketing, direct sale, commodity turnover, consumer.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12709
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 2 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.