Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12716
Title: Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на хімічному факультеті ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Other Titles: Results of credit educational system in chemistry UzhNU
Authors: Голуб, Неля Петрівна
Лендєл, Василь Георгійович
Поторій, М.В.
Keywords: кредитно-модульна система, УжНУ, хімічний факультет
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Голуб, Н. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на хімічному факультеті ДВНЗ "Ужгородський національний університет" [Текст] / Н. П. Голуб, В. Г. Лендєл, М. В. Поторій // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / ред. кол. С.Ю. Чундак, І.Є. Барчій, С.М. Сухарев та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2011. – Вип. 2 (26). – С. 84-91. – Бібліогр.: с. 90-91 (7 назв).
Series/Report no.: Хімія;
Abstract: Враховуючи рекомендації щодо впровадження кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах ІІІ-ІV рівнів акредитації, розроблених на основі нормативних документів Міністерства освіти і науки України (зокрема, накази № 48, 49 від 23.01.2004 р., № 812 від 20.10.2004 р. тощо), науково-методичних матеріалів вищих навчальних закладів–учасників педагогічного експерименту з впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на хімічному факультеті ДВНЗ «Ужгородський національний університет» було здійснено ряд всіх необхідних організаційних заходів.
Tested and generalized experience of credit-modular system of napvchalnoho process at the Faculty of Chemistry UzhNU. Found positive dynamics of growth of qualitative and quantitative indicators of student achievement, compared with the traditional system of education in universities.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12716
Appears in Collections:Наукові вісники УжНУ Серія: Хімія Випуск 2 (26) - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.