Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12771
Назва: Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу
Інші назви: Conceptual approach to determination of brand cost in context of organic agribusiness
Автори: Нігматова, О. С.
Ключові слова: капітал бренду, вартість, праця, оцінка, управління, органічна агропродукція
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Нігматова, О. С. Концептуальні підходи визначення вартості бренду в контексті органічного агробізнесу [Текст] / О. С. Нігматова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 4. – С. 66–72. – Бібліогр.: с. 71–72 (22 назви).
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається проблема визначення вартості бренду. Актуалізується питання про визначення вартості бренду як одного з основних інструментів управління підприємствами органічної сільськогосподарської продукції. Розбираються основні концепції оцінювання вартості бренду, а саме вимір капіталу бренду з позицій споживача (маркетинговий підхід), на основі фінансових показників роботи компаній (фінансовий підхід). Позначаються основні проблеми оцінки бренду, властиві даним підходам. Уперше вводиться у вітчизняний науковий обіг марксистська концепція визначення вартості бренду. Висловлено гіпотезу про необхідність розробки концепції визначення вартості бренду українських агровиробників органічної продукції на основі марксистської методології. Ключові слова: капітал бренду, вартість, праця, оцінка, управління, органічна агропродукція.
The main concern of this article is the problem of determining the value of the brand. Author explores the issue of determining the value of a brand as one of the important management tools of organic agricultural products enterprises. The basic theories of estimating brand value and it is the measurement of brand equity from the standpoint of the consumer (marketing approach) and based on the financial performance of the companies (financial approach) are analyzed. It is a basic problem of brand evaluation inherent in this approach is found. Marxist conception of determination the value of the brand is introduced in the domestic scientific space at first. A hypothesis about the necessity to develop the estimation of the cost of brand Ukrainian organic agricultural producers on the basis of Marxist methodology is offered. Key words: brand equity, brand cost, value, labour, estimation, management, organic agricultural products.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12771
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 4 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БРЕНДУ.pdf322.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.