Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12909
Название: Особливості позиціонування вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
Другие названия: Features of the positioning process of university in the educational market
Авторы: Євтушенко, Г. В.
Пилипчук, В. К.
Смірнова, Н. О.
Ключевые слова: імідж вищого навчального закладу, імідж персоналу, імідж споживачів освітніх послуг, особливості іміджу ВНЗ, ринок освітніх послуг
Дата публикации: 2016
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Євтушенко, Г. В. Особливості позиціонування вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг [Текст] / Г. В. Євтушенко, В. К. Пилипчук, Н. О. Смірнова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Гельветика, 2016. – Вип. 7. Ч. 3. – С. 102–107. – Бібліогр.: с. 106 (9 назв).
Серия/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито сутність поняття іміджу вищого навчального закладу, вивчено й проаналізовано осно- вні його складники, визначено їх особливості. Імідж охарактеризовано з двох сторін: зовнішній та внутрішній. Деталь- но розглянуто вплив іміджу вишу на споживачів освітніх послуг та на його рейтинг серед інших вищих навчальних закладів. Приділено увагу особливостям ринку освітніх послуг в Україні. Розроблено основні етапи формування іміджу та запропоновані рекомендації щодо його вдосконалення. Ключові слова: імідж вищого навчального закладу, імідж персоналу, імідж споживачів освітніх послуг, особливості іміджу ВНЗ, ринок освітніх послуг.
In article reveals the essence of the concept of image, the main components of the image are studied and analyzed and their features are represented. The image is viewed from two sides: internal and external. It is considered in detail the impact of the University’s image on the consumers of educational services and on its ranking among other universities. Attention is paid to the peculiarities of the educational services market in Ukraine. There is developed the basic stages of formation of the image of the university and offered recommendations for improving the image of the university. Key words: university image, image of the staff, image of the consumers of educational services, features of the university’s image, market of educational services.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12909
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 3 - 2016

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.pdf408.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.