Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13008
Назва: Поняття та значення взаємодії органів Державної податкової служби України із засобами масової інформації
Інші назви: Definition and importance of interaction of the State Tax Service of Ukraine and medias
Автори: Яцик, Т.П.
Ключові слова: взаємодія, Державна податкова служба України, засоби масової інформації, прес-служба, податкова система
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Яцик, Т. П. Поняття та значення взаємодії органів Державної податкової служби України із засобами масової інформації [Текст] / Т. П. Яцик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Говерла, 2012. – Вип. 18. – С. 191–194. – Бібліогр.: с. 193–194 (23 назви).
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сучасний стан взаємодії органів Державної податкової служби України із засобами масової інформації та характеризується його значення у дотриманні податкового законодавства. Надається власне (авторське) визначення взаємодії. Ключові слова: взаємодія, Державна податкова служба України, засоби масової інформації, прес-служба, податкова система.
In the article considers the modern situation of interaction of the State tax service of Ukraine with medias and its value is characterized for the observance of tax legislation. The own (author) determination of interaction is given. Keywords: interaction, organs of the State tax service of Ukraine, mass medias, press-service, tax system.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/13008
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 18 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.